Höst i reservatet

 
För ett par dagar sedan så blev jag sugen på att fotografera lite så det blev att jag tog utrustningen och cyklade till naturreservatet som ligger i närheten av där jag bor. Det var sent på eftermiddagen så jag hoppades på fint ljus och mycket höstfärger men det blev mörkt väldigt snabbt "som det blir nuförtiden" och när det kommer till färgerna så har det varit betydligt mer tidigare år än vad det var nu.
 
Men trots det och ljuset så fick jag i alla fall se lite höstmotiv och ett tjugotal stjärtmesar, men de var för snabba för mig, när jag försökte byta till teleobjektivet så hade dem redan försvunnit, får se om de dyker upp nästa gång jag beger mig dit eller så har de redan farit utomlands som många av de andra fåglarna.
2
Cecilia

Härliga bilder!
Jag ser fram emot att gå ut och fota när snön har kommit. ;)

Svar: Tackar! Jo det kan bli fina bilder på vintern :)
Kontakt: [email protected]

Yasmine

Vilka underbara bilder! Härlig känsla i dem :)

Svar: Tack så hjärtligt! :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar