Höstkänslan i skogen

 
För ett par dagar sedan så begav jag mig ut i skogen för att fotografera lite svamp men även om jag inte hittade så mycket så börjar man känna av den där höstkänslan iallafall, fast det verkar ta ett tag till innan jag hittar några bra "fotosvampar".
 
Jag hittade ju en del och vi har rätt så mycket karljohan i frysen men när man ska försöka sig på att fota dem så är det ju lite andra saker som man får tänka på, de ska ju helst inte vara så uppätna av kryp och annat, sen så är det som alltid i foto väldigt viktigt med bakgrund och ljus med mera så även om man hittar några så kan de vara svåra att komma åt med stativet och all utrustning och ibland växer de på mindre vackra ställen som gör att bilderna inte blir så fina heller om man försöker att fota dem just där.
Höst - Natur - Skog
2
Yasmine

Vilka underbara höstbilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Kontakt: [email protected]

Ida - foto & häst

Så härliga bilder!! Var också ute på en liten höstrunda idag och fotade haha :)

Svar: Tack så mycket! Det är ju så härligt :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar