Inga fler blommor

 
För några dagar sedan när jag gick en liten promenad med kameran för att se om jag kunde hitta några höstmotiv så fick jag även syn på en hel del blommor som har hållit sig kvar, men de börjar försvinna ju längre in på hösten vi kommer.
 
Märkligt nog så har flera av våra blommor i trädgården precis börjat att blomma, lite sent nu kan man ju tycka när säsongen är över, man ska nog inte plantera sådana trädgårdsväxter i det här klimatet, så lite konstigt att de säljs här då.
Natur - blommor - macro
1
Cecilia

Mysiga bilder. Hösten har verkligen kommit hit!
Längtar efter snön så att jag kan fota flera bilder med roliga mönster i den. Mina läsare uppskattade dessa bilder tidigare i år.

Svar: Tack så mycket! Vinter får gärna vänta ett tag till om du frågar mig :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar