En egen julklapp

 
Ibland får man ta och köpa sig en egen julklapp och för min del så blev det en ny mobil som var väldigt nödvändigt då min förra var på sitt sjätte år. Tillverkarna idag gör ju så att mobilerna bara ska hålla i nästan två år, vilket är väldigt dåligt men i och med att min var inne på kamera-lagning och jag fick ett nytt batteri så höll den längre, sen så är ju jag rätt så pedant med mina saker och tappar dem aldrig och så.
 
Innan hade jag HTC och nu blev det en halvbudget "Samsung A50", android är ju rätt så lika varandra så det var ingen svår övergång, sen så tyckte jag det var onödigt att lägga för mycket pengar då alla telefonerna har ring och sms-funktion, det är ju egentligen bara kameran och batteriet som är viktigt numera, och jag fotar sällan med mobilen, det blir bara i nödfall och om jag ska visa hur jag fotar med min vanliga utrustning, men i det stora hela så blev det ju såklart ett lyft då det är sex års skillnad på dem.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar