Ännu en vinterpromenad

 
Det blir mycket skogspromenader med hundarna då det inte finns så mycket att fotografera under den här årstiden. Vår, sommar och höst är mycket bättre ur en "fotosynpunkt", men jag tar oftast med mig kameran ut ifall det skulle dyka upp något.
 
Nu sist så fick vi se en hel del rådjursspår och älgspår i den snön som fortfarande finns kvar och även ett rådjur som sprang i skogen, men det var på alldeles för långt avstånd för att jag skulle kunna fota den.
Natur - djur - hundar
2
Cecilia

Härliga bilder. Har också en fotoblogg. Har idag suttit och spånat idéer till bloggen. Bl.a roliga utmaningar att fota. Blir roligare att läsa om än bara om djur, mat och natur. Det är det bästa med fotobloggar att man kan fota vad som helst och välja vilka kategorier man vill ha.

Yasmine

Härliga bilder! Jag tycker det finns massa roligt att fota denna årstid. Ibland är jag ledsen att jag inte har med mig kameran till jobbet för jag ser så mycket vackert på vägen hem!

Svar: Tack så mycket! Jodå ibland kan man även få till fina bilder under den här årstiden med men inte alls lika många jämfört med de andra årstiderna. :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar