Märkligt möte i trädgården

 
Utanför huset så har vi några buskar och en lite damm där en hel del småfåglar brukar vara och dricka vatten och hämta bomaterial. För ett par dagar sedan när jag kom in med hundarna så hörde jag något som prasslade i buskarna och i vanliga fall så är det blåmesar eller koltrastar så jag tänkte inte mer på det och gick in.
 
En stund senare så var jag ute med kameran i trädgården för att se om det hade dykt upp några fler blommor och då prasslade det igen fast nu i rabatten och det här prasslet lät inte som det gör när det är fåglar och det visade sig att det inte var någon fågel heller utan en brunråtta, jag blev väldigt förvånad när den kom fram och tittade på mig haha.
Natur - djur
1
Anita

Vilken söt :D

Svar: Eller hur :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar