Panorama från Söderåsen

Det här blir nog den sista bildserien från Söderåsens nationalpark, i alla fall från den fotohelgen. Sen kan det ju bli så att jag åker dit fler gånger och då blir det nya bilder. Egentligen har jag fler bilder att redigera och som jag kan visa men det kanske blir lite tjatigt att lägga upp för mycket från en och samma fotografering.
 
Hur som helst så avslutar jag med några panoramabilder som jag tog på frihand då jag inte riktigt hade tiden att rigga upp allting men med dagens kameror och teknik så blir även sådana bilder väldigt bra. Är lite sugen på att göra en utskrift på någon av dem, vore ju inte så dumt med en 120x60cm bild på väggen.
 
Bloggen maxar ju på 700px så det är ju inte riktigt rättvist men om man klickar på bilderna så får man se dem i 1000px åtminstone.
 
 
 
 
 
Landskap - Natur - Söderåsen - panorama - skåne
1
Annie - Stora Små Äventyr

Så fint :D

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar