Ibland har man tur

 
För länge sen så var man ju med på en del fototävlingar, och jag har vunnit både reflexskärm, enbensstativ och några filter men sen så blev tävlingarna för stora och svårare att vinna, sen så har det ju kommit rätt så många tävlingar på olika sociala medier men de har jag inte deltagit i för man vet inte vilka som är seriösa eller inte och det brukar vara alldeles för liten chans.
 
Men om det är något som jag är intresserad av och följer på olika sociala medier som har nån tävling så kan det hända att jag hakar på, som förra året vann jag ju en disc från en discgolf-tävling där det var en vinnare på 300 deltagare, denna gång var det en tävling med Sportfiskarna där 9 vinster skulle lottas ut till 3.000 deltagare, och jag hade turen att vinna dessa fyra beten från Westin.
 
Väldigt förvånad blev jag! Men har man lite tur i livet så vet jag att man får tillbaka det i otur tio gånger värre och jag hade rätt för medan jag vann i den tävlingen så gick ac:n sönder i bilen, vilket verkstäderna tar 13.000kr för att laga, så lite tur och mycket otur kan man säga haha. 
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar