Ännu tidigare vår?

 
Det var länge sen som det hann att gå fyra veckor utan ett nytt blogginlägg, men nu har det tydligen blivit så och det är på grund utav många olika anledningar. Dels så är det väldigt grått, regnigt, blåsigt och allmänt tråkigt väder, där av att jag inte är så förtjust i den här årstiden, det är många som tycker om vintern men när jag går igenom fotomapparna så ser jag tydligt att det är under den perioden som jag fotar minst.
 
Sen så har det varit en del annat som att jag till exempel har börjat en utbildning, köpt första bilen som var tvungen att göra dubbla service på sen så hittade en del på den så den ska på verkstad och så, men förhoppningsvis så är våren på g nu och man kan börja fota lite roliga motiv igen.
 
Jag blev väldigt förvånad förra året att snödropparna hade dykt upp redan i mitten av februari och tänkte då att det var lite rekord men nu dök de upp i mitten av januari vilket känns väldigt märkligt, och inte en enda dag har man behövt skotta snö heller.
Natur - blommor
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar