Många fåglar vid kusten

 
Nu är vårflytten förbi och det är just när fåglarna flyttar som man har störst chans att se dem komma i stora grupper och framför allt att få se några annorlunda arter men det finns fortfarande många fåglar man kan få syn på, speciellt vid kusten då de fåglar som flyttar hit häckar ju också här.
 
Så nu när alla ungarna ska ut ur holkar och bon samt födas upp av föräldrarna så kan man få se rätt så många olika arter på en fototur och även få vara med om häftiga naturupplevelser.
 
Det betyder dock inte att det alltid är så jättelätt att få bra bilder på alla arter som man ser, det är ofta väldigt långt avstånd och mycket soldis vid kusten vilket gör att motiven ofta blir små och suddiga, men några bilder får man alltid med sig hem som blir bra, allt beror ju på hur kräsen man är med sina bilder, för min del så behöver det vara en extra bra bild för att jag till exempel skulle skriva ut den.
Natur - djur - fåglar
1
Anette Niklasson

Hej Simon.
Du har en jättefin blogg med otroligt fina bilder, men jag skulle vilja föreslå att du antingen flyttar bloggen eller betalar för att få bort reklamen. Prova att gå in på din sida från mobilen. När man ska trycka på en bild så hamnar man på Leo vegas. Sen ska man försöka bläddra så bläddrar sidan själv till Leo vegas igen och så fortsätter det. Scrollar man högst upp ligger där (gissa?) L e o. V e g a s! 🙈 Efter en stund tappar man sugen och slutar titta på dina fina bilder. Jag tänkte att jag åtminstone kunde ge dej lite feedback innan jag lämnar sidan så jag tryckte på kommentarer. Då kom en TV4 reklam upp... Suck.
Jag tror att du hade fått mer respons på dina bilder om du tog bort all reklam, för då hade man orkat surfa runt på din fina sida. Du skriver bra och intressant men man tröttnar pga all reklam. 😊
Hur som helst. Vansinnigt fina lupiner. 🌺
Stort lycka till med dina fotoprojekt!
Mvh. Anette

Svar: Hej Anette och tack för din feedback, känner till problemet, vet inte om denna portal har blivit uppköpt av något företag då all reklam började för ett tag sedan och alternativet att köpa sig fri från det försvann. Har kollat på lite andra portaler men de flesta har den här mängden reklam tyvärr. Finns även andra alternativ som är utan reklam men som istället kostar rätt så mycket så funderar faktiskt på att gå över till att bara lägga ut bilder på Instagram. :)
Kontakt: [email protected]

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar