Ny kategori - illustrationer



Nu så har jag skapat en ny kategori som heter "Illustrationer", varför jag inte har haft en sådan kategori innan är för att jag trodde inte att jag skulle göra så mycket sånt i Photoshop, men det har tydligen blivit en del.

Innan har jag lagt alla bilder på övrigt och för att ni inte ska behöva leta runt överallt på bloggen så har jag listat några av de bilderna som jag har lagt upp på bloggen. Jag har gjort mycket bilder som jag inte har lagt upp på bloggen också. Så här har ni några bilder som jag har gjort...

Arkiv:

Mandarinand

Canon suit

Dragon

Blood-eye

Digital art

Charlie Sheen

Solider

Googlebilder & ps

Kyrka

Bloggeliten

BMX

Tinkerbella

Tinkerbella 2

Charlie Sheen 2

Ritplatta första gången

US girl

Matilda

Linda

Vodka suit

Gruppbild

Nevnarien

Anna

Face

Bloggar

Emma

Gruppbild 40 stycken personer

 

6
Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Åh awesome att du vill vara med i Veckans Blogg :) Då blir lilla jag glader :D

Allt är bra med dig hoppas jag?

Kramizar Evve!

A N G E L I J N A

allt bra?:)

mwiklund - fotoblogg

sv: tack så mycket :D



Har du nå tips på hur man kan göra för att få bäst resultat i illustrator? eller vilekt program du nu använder :)

mwiklund - fotoblogg

SV: du har inte lust att lägga ut någon tutorial ? : )

Du gör jättefina bilder, den på militären va jätteball!

Fredrika

Re:Tack så mycket! :) kul att du gillar dom :)

Elin

Sv: Tack :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar